T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
NİĞDE / MERKEZ - Emin-Emine Teoman Özel Eğitim Uygulama Okulu II. Kademe

Haberler

Nis

Mrt

21 Mart Down Sendromlular Farkınladalık Günümüz Kutlu Olsun

Nis

Erasmus+kapsamında  'Spacial education students overcome obstacles with art therapy'adlı 2020-1-LT01-KA229-077875_5 2020-2023 projemizin Yunanistan hareketliliği 28 Kasım-2 Aralık 2022 tarihlerinde gerçekleştirilmiştir.Okulumuzdan 3 öğretmenin katıldığı bu hareketlilikte oyun terapisine yönelik faaliyetlere yer verilmiştir.

Nis

Erasmus+ Spacial education students overcome obstacles wıth art therapy 2020-1-LT01-KA229-077875_5 2020-2023 Projemizin İtalya hareketliliği 05-09/09/2022 tarihinde gerçekleştirilmiştir.Okulumuzdan 3 öğretmenin katıldığı bu hareketlilikte dans terapisine yönelik faaliyetlere yer verilmiştir.

May

Erasmus+KA 229 Projemizin Estonya hareketliliğini gerçekleştirdik.Estonya ortağımız özel eğitim alanında uyguladıkları müzik terapisi yöntemleri ile ilgili deneyimlerini bizlerle paylaştı.

Mrt

Special Education Students Overcome Obstacles With Art Therapy (Özel eğitim öğrencileri engelleri sanat terapisi ile aşıyor) adlı Erasmus+Ka 229 projemizin Litvanya hareketliliğini gerçekleştirdik.

Şbt

Ritim Köprüsü

Özel gereksinimli çocuklar da tıpkı normal gelişim gösteren diğer akranları gibi belli başlı bazı müzikal yeteneklerle dünyaya gelirler. Özel gereksinimli çocuklarla yapılacak olan müzik etkinlikleri bu çocukların sosyal, fiziksel ve zihinsel gelişimlerine katkıda bulunmakla birlikte, sözel ve iletişimsel becerilerinin de gelişmesini sağlamaktadır. Bu projede amacımız ülkemizin ve uluslararası okulların bu alanda tanı almış özel gereksinimli öğrencileriyle basit düzeyde müzik aletleri geliştirmek ve geliştirilen müzik aletleriyle orff destekli ritim çalışmaları yapmaktır. Bu projede yer alan çocukların geliştirdikleri müzik aletleri ve oluşturdukları ritimle çocuğun tüm gelişim alanlarına olumlu etki ederek, aynı düzeydeki çocuklarla beraber ortak bir eser oluşturmak da ikinci hedefimizdir